I. INFORMACE O PODNIKATELI
-
Tato Pravidla stanovují obecné podmínky a pravidla pro používání internetového obchodu umístěného na adrese: priv.cz, dostupného také prostřednictvím mobilní aplikace PRIV, dále jen Internetový obchod PRIV, subjekty, včetně spotřebitelů, nakupujících zboží prostřednictvím Internetového obchodu PRIV.
-
Internetový obchod PRIV, provozovaný na adrese priv.cz, dostupný také prostřednictvím mobilní aplikace PRIV, je provozován společností: PRIV s.r.o. se sídlem v Plzni, ul. Hálkova 1237/52, 301 00, IČO: CZ7409141894, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni.
II. DEFINICE
Použité výrazy v těchto Pravidlech znamenají:
-
PRIV – PRIV s.r.o. se sídlem v Plzni, ul. Hálkova 1237/52, 301 00, IČO: CZ7409141894, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni.
-
Internetový obchod – organizovaná informační platforma pro prezentaci a prodej zboží provozovaná společností PRIV prostřednictvím webové stránky priv.cz a mobilní aplikace PRIV.
-
Zákazník – subjekt, včetně spotřebitele, nakupující zboží prostřednictvím Internetového obchodu.
-
Zboží – produkt prezentovaný jako určený k prodeji v Internetovém obchodě.
-
Pravidla – tato Pravidla.
-
Objednávka – nabídka k nákupu konkrétně označeného zboží za cenu uvedenou v Internetovém obchodě, zaslaná zákazníkem společnosti PRIV v souladu s těmito Pravidly.
-
Účet zákazníka – osobní údaje zákazníka spolu s údaji o dosavadních transakcích, stavu realizace aktuální objednávky, uložené v informačním systému PRIV, k němuž je přístup chráněn přihlašovacím jménem a heslem vytvořeným zákazníkem během registrace. Přístup k účtu zákazníka je možný prostřednictvím webové stránky priv.cz a mobilní aplikace PRIV.
-
Mobilní aplikace PRIV – software (mobilní aplikace) poskytovaný společností PRIV zákazníkovi, určený k instalaci na mobilním zařízení zákazníka a umožňující zejména používání Internetového obchodu bez nutnosti spuštění prohlížeče.
III. OBECNÁ USTANOVENÍ
-
PRIV prostřednictvím Internetového obchodu prezentuje označené zboží spolu s jednotkovou cenou každého z nich.
-
Informace o zboží určeném k prodeji umístěné v Internetovém obchodě nepředstavují nabídku ve smyslu § 66 odst. 1 občanského zákoníku, ale ceník a pozvání k podání objednávky zákazníkem v souladu s jednotkovou cenou zboží a podmínkami těchto Pravidel.
-
Společnost používá výchozí řazení produktů v rámci seznamu produktů, které upravuje pořadí jejich zobrazení na stránce priv.cz. Na stránce priv.cz má zákazník kromě výchozího řazení možnost vybrat následující typy řazení v rámci seznamu produktů:
-
Cena: od nejnižší – zohledňuje kritéria v následujícím pořadí: nejnižší cena produktu.
-
Cena: od nejvyšší – zohledňuje kritéria v následujícím pořadí: nejvyšší cena produktu.
-
Novinky – zohledňuje kritéria v následujícím pořadí: nové produkty přidané na stránku priv.cz v poslední době.
-
Výprodej – zohledňuje kritéria v následujícím pořadí: zlevněné produkty dostupné na stránce priv.cz.
-
-
Prodej a dodávka zboží prostřednictvím Internetového obchodu se vztahuje výhradně na území České republiky.
-
Podmínkou používání Internetového obchodu je seznámení se a přijetí těchto Pravidel.
-
PRIV při přijetí objednávky jedná v dobré víře, že:
-
Zákazník má potřebnou právní způsobilost k provedení právního úkonu;
-
Údaje a informace, které zákazník poskytuje společnosti PRIV, jsou pravdivé;
-
Zákazník se seznámil a přijal tato Pravidla.
-
-
Zákazníci mohou kontaktovat Internetový obchod na e-mailové adrese: bok@priv.cz.
-
Zákazníci mohou kontaktovat v záležitostech týkajících se fungování mobilní aplikace PRIV na e-mailové adrese: bok@priv.cz.
-
Pro správné používání Internetového obchodu musí uživatel (zákazník) disponovat počítačovým vybavením a softwarem splňujícím následující minimální požadavky:
-
Počítač, notebook nebo jiné multimediální zařízení s přístupem k internetu (v případě mobilní aplikace PRIV – mobilní zařízení);
-
Přístup k e-mailu;
-
Internetový prohlížeč: Mozilla Firefox ve verzi 55.0 a vyšší, Internet Explorer ve verzi 11.0 a vyšší, Opera ve verzi 52.0 a vyšší, Google Chrome ve verzi 59.0 a vyšší, Safari ve verzi 11.0 a vyšší;
-
Doporučené minimální rozlišení obrazovky: 1280x800;
-
Zapnutá možnost ukládání souborů Cookies a podpora JavaScriptu v prohlížeči;
-
V případě mobilní aplikace PRIV – operační systém mobilního zařízení: Android 5.0 nebo vyšší, nebo iOS 12.0 nebo vyšší.
-
IV. ZBOŽÍ
-
Každé zboží prezentované v Internetovém obchodě k prodeji obsahuje příkladovou fotografii charakteristickou pro jeho druh a v příslušné záložce informace o jeho vlastnostech, tj.: barvy a materiály, ze kterých je vyrobeno, velikosti, konkrétní označení zboží.
-
Každé zboží prezentované k prodeji v rámci Internetového obchodu je vlastnictvím PRIV, je zcela nové, bez fyzických a právních vad a je povoleno k prodeji na území České republiky.
-
Gravírování na personalizovaném špendlíku nebude provedeno, pokud jeho obsah bude v rozporu se zákonem, dobrými mravy nebo bude porušovat osobní práva třetích osob.
-
Zboží prezentované na fotografiích v Internetovém obchodě je příkladem zboží druhově totožného a je zobrazeno co nejvěrněji jeho skutečnému vzhledu. Fotografie co nejpřesněji zachycují barvy a vzhled zboží. Vzhledem k individuálnímu nastavení nebo parametrům monitoru uživatele mohou nastat drobné rozdíly mezi fotografií a skutečnou barvou zboží.
V. PŘIJÍMÁNÍ A PODÁVÁNÍ OBJEDNÁVEK
-
Objednávky v Internetovém obchodě lze podávat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu výhradně prostřednictvím webové stránky priv.cz nebo mobilní aplikace PRIV.
-
Provedení nákupu v Internetovém obchodě prostřednictvím webové stránky priv.cz nevyžaduje vytvoření účtu zákazníka, ale je nutné zadat základní údaje umožňující kontakt a dodání zboží. Provedení nákupu v Internetovém obchodě prostřednictvím mobilní aplikace PRIV vyžaduje vytvoření účtu zákazníka, a v případě, že účet již existuje, přihlášení se do účtu zákazníka prostřednictvím mobilní aplikace PRIV.
-
Podání objednávky v Internetovém obchodě vyžaduje postup přes jednotlivé fáze. Zákazník, který chce podat objednávku, vybírá z dostupného zboží jeho druh, model, barvu, velikost, množství za cenu uvedenou v Internetovém obchodě. Výběr probíhá prostřednictvím dialogových oken na stránce Internetového obchodu nebo prostřednictvím mobilní aplikace PRIV, v souladu s jejich funkčností, včetně kliknutí na ikonu „přidat do košíku“. V případě použití košíku zákazníkem přihlášeným do účtu zákazníka prostřednictvím webové stránky priv.cz se obsah košíku synchronizuje s účtem zákazníka spuštěným následně prostřednictvím mobilní aplikace PRIV (a naopak). Zákazník také vybírá způsob platby. Po provedení výběru zboží, zadání požadovaných údajů a způsobu platby zákazník kliknutím na „POTVRDIT NÁKUP“ odesílá objednávku společnosti PRIV. Odeslání správně vyplněné objednávky je rovno podání nabídky k nákupu vybraného zboží společnosti PRIV v souladu s ceníkem PRIV a pokrytí nákladů na jeho dodání.
VI. CENY ZBOŽÍ A NÁKLADY NA DODÁNÍ
-
Cena u každého zboží prezentovaného v Internetovém obchodě je uvedena v českých korunách a zahrnuje daň z přidané hodnoty, ale nezahrnuje náklady na dodání.
-
Informace o celkové hodnotě objednávky včetně nákladů na dodání jsou uvedeny v košíku po výběru způsobu platby zákazníkem.
-
Podrobný ceník nákladů na dodání lze nalézt na stránce: https://priv.cz/doprava a v mobilní aplikaci PRIV v sekci: Účet > Nápověda a kontakt.
-
Změny cen zboží v Internetovém obchodě nebudou mít vliv na již podané a společností PRIV přijaté objednávky.
-
Akce v Internetovém obchodě nelze kombinovat, pokud pravidla dané akce nestanoví jinak.
VII. FORMY PLATBY
Zákazník Internetového obchodu může zvolit následující formy platby za objednané zboží:
-
PLATEBNÍ KARTOU (včetně kreditní) nebo ELEKTRONICKÝM PŘEVODEM. V tomto případě bude zákazník přesměrován na platební bránu Autopay.cz, patřící společnosti Autopay s.r.o. se sídlem v Praze.
-
PLATBA PŘI PŘEVZETÍ: platba za zboží je provedena při převzetí zásilky – platba v hotovosti je předána kurýrovi proti podpisu. Tato forma platby je možná pouze v případě výběru dodání společností DPD.
-
Zákazník nemá možnost kombinovat různé formy platby v rámci jedné objednávky.
-
Objednávka bude vadně podána a smlouva o prodeji nevznikne, pokud:
-
Zákazník zvolil platbu prostřednictvím platební brány Autopay.cz a transakce nebyla autorizována (schválena);
-
Zákazník zvolil platbu převodem a platba nebyla připsána na účet PRIV do 3 dnů od podání objednávky zákazníkem;
-
Zákazník zvolil platbu při převzetí a neuhradil platbu kurýrovi při převzetí;
-
Zákazník uvedl nepravdivé kontaktní údaje znemožňující správné provedení plnění.
-
VIII. DOBA REALIZACE OBJEDNÁVKY A DODÁNÍ
-
Všechny přijaté objednávky jsou doručovány zákazníkovi prostřednictvím společnosti DPD, poštovního operátora InPost nebo společnosti Orlen Paczka.
-
U každého zboží je v souladu s funkčností Internetového obchodu uvedena maximální doba realizace objednávky společností PRIV, přičemž uvedená doba zahrnuje dny od pondělí do pátku. Doba realizace objednávky se liší v závislosti na zvoleném způsobu platby. Běh lhůty realizace objednávky začíná:
-
V případě platby PLATEBNÍ KARTOU nebo ELEKTRONICKÝM PŘEVODEM – v okamžiku přijetí autorizace platby zákazníka v systému Autopay.cz společností PRIV;
-
V případě výběru platby PŘI PŘEVZETÍ – v okamžiku odeslání e-mailu uvedeného v kapitole V, bod 4 těchto Pravidel;
-
V případě výběru platby PŘEVODEM – v okamžiku připsání platby za objednávku na účet PRIV.
-
-
K době realizace objednávky společností PRIV je třeba připočítat 1 den na doručení zboží.
-
Všichni zákazníci budou informováni prostřednictvím e-mailu o aktuálním stavu realizace objednávky. Zákazníci s účtem zákazníka navíc najdou informace o objednávce v sekci MŮJ ÚČET – Moje objednávky na stránce priv.cz a v mobilní aplikaci PRIV v sekci: Účet > Moje objednávky.
-
Výchozí adresou pro dodání je adresa uvedená zákazníkem při registraci v Internetovém obchodě.
-
Zákazník při podání objednávky má právo určit jeden z obchodů PRIV na území České republiky jako místo převzetí zboží, avšak pouze v případě, že nezvolil platbu při převzetí jako formu platby za objednané zboží (převzetí zboží v obchodě PRIV je možné pouze v případě výběru následujících forem platby: platební karta, elektronický převod, bankovní převod). V případě výběru převzetí v obchodě PRIV nebude zákazník účtován náklady na dodání zboží do obchodu, avšak zákazník je povinen na vlastní náklady a na vlastní náklady se dostavit do obchodu PRIV k osobnímu převzetí zboží. Seznam aktuálních obchodů PRIV, ve kterých lze zboží převzít, je k dispozici na stránce https://priv.cz/obchody. Při podání objednávky (v případě výběru možnosti dodání zboží do obchodu PRIV) je zákazník povinen vybrat obchod PRIV, ve kterém chce zboží převzít, a systém zabrání podání objednávky s možností výběru dodání do obchodu v případě, že zákazník nevybere konkrétní obchod jako místo dodání. Po výběru obchodu, do kterého má být zboží dodáno, zákazník nebude mít možnost změnit způsob dodání zboží ani změnit obchod, do kterého má být zboží dodáno, pokud neuhradí dodatečné náklady na dodání zboží na jiné místo. V případě výběru možnosti převzetí zboží v obchodě je zákazník povinen – pro potvrzení své totožnosti – předložit prodávajícímu (nebo jiné osobě vydávající zboží) číslo objednávky a uvést e-mailovou adresu použitou v procesu nákupu. Zákazník potvrzuje převzetí zboží podpisem protokolu o převzetí zboží nebo jiného dokumentu potvrzujícího převzetí zboží. Prodávající (nebo jiná osoba vydávající zboží) nevydá zboží osobě, jejíž údaje se neshodují s údaji zákazníka, který provedl danou objednávku.
IX. REKLAMACE
-
PRIV odpovídá za fyzické a právní vady zboží v souladu s platnými právními předpisy, včetně zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
-
Zákazník může využít mimosoudních způsobů vyřizování reklamací a vymáhání nároků. Chcete-li využít možnosti mimosoudního řešení sporů týkajících se internetových nákupů, může spotřebitel podat svou stížnost například prostřednictvím platformy EU ODR, dostupné na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
-
Zákazník při podání reklamace má možnost použít reklamační formulář (klikněte zde).
-
V případě reklamace PRIV doporučuje odeslat zboží v původním obalu, s připojeným originálem dokladu o nákupu a popisem reklamace, na adresu: PRIV Magazín, ul. Hálkova 1237/52, 301 00 Plzeň, s poznámkou „REKLAMACE PRIV“.
-
Místo odeslání reklamovaného zboží na výše uvedenou adresu může zákazník zvolit možnost vrácení reklamovaného zboží do obchodu PRIV na území České republiky. V případě výběru této možnosti zákazník doručí reklamované zboží do libovolného obchodu PRIV v České republice. Doporučuje se připojit originál dokladu o nákupu a popis reklamace.
-
Internetový obchod vyřídí reklamace do 14 dnů od obdržení reklamace.
-
V případě uznání reklamace bude vadné zboží, v souladu s přáním spotřebitele, opraveno nebo vyměněno za jiné, plnohodnotné zboží, a pokud to již nebude možné (například z důvodu vyčerpání zásob zboží) nebo by to vyžadovalo nadměrné náklady, PRIV po dohodě se zákazníkem vrátí zákazníkovi hodnotu ceny zboží nebo sníží cenu.
-
Pokud je prodej prováděn ve prospěch zákazníka v rámci transakce, která neodpovídá definici spotřebitelského prodeje ve smyslu zákonů uvedených v odst. 1 výše, je reklamace vyřizována v souladu s příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. V tomto případě se zvláštní ustanovení týkající se ochrany spotřebitelů nepoužijí.
-
Dotazy a oznámení týkající se reklamací prosím zasílejte na e-mailovou adresu: reklamace@priv.cz.
-
Reklamace týkající se poskytování služeb elektronickou cestou (například problémy s registrací účtu) prosím zasílejte na adresu reklamace@priv.cz.
X. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
-
V souladu s článkem 27 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má zákazník, který je spotřebitelem uzavírajícím smlouvu na dálku, právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 30 dnů od převzetí zboží a neprodleně vrátit zakoupené zboží v nezměněném stavu. Prohlášení o odstoupení je třeba zaslat společnosti PRIV na adresu bok@priv.cz.
-
Zákazník, který chce odstoupit od smlouvy, má právo použít následující (KLIKNĚTE) formulář prohlášení o odstoupení od smlouvy.
-
V případě odstoupení od smlouvy zákazník nenese náklady, s výjimkou nákladů na odeslání zboží zpět do Internetového obchodu a s výjimkou nákladů na dodání zboží do obchodu PRIV (v případě výběru možnosti vrácení do obchodu PRIV).
-
Zákazník je povinen neprodleně, nejpozději do 30 dnů od data převzetí objednávky, odeslat zboží, nejlépe spolu s kopií prohlášení o odstoupení, na adresu PRIV Magazín, ul. Hálkova 1237/52, 301 00 Plzeň, s poznámkou „VRÁCENÍ PRIV“. Zákazník může také v uvedené lhůtě doručit zboží do libovolného obchodu PRIV v České republice spolu se svým prohlášením o odstoupení od smlouvy a uvedením čísla internetové objednávky a e-mailové adresy, ze které byla objednávka provedena. Pokud zákazník nemá vlastní formulář pro odstoupení od smlouvy, personál obchodu poskytne bezplatně formulář pro odstoupení od smlouvy, který zákazník vyplní v přítomnosti prodávajícího.
-
Překročení 30denní lhůty pro odstoupení od smlouvy bude důvodem pro nezohlednění odstoupení od smlouvy.
-
Vrácení ceny, pokud byla zaplacena, proběhne způsobem uvedeným v kapitole XI těchto Pravidel („Vrácení peněz zákazníkům“).
-
Právo odstoupit od smlouvy nemá spotřebitel v případě smlouvy (v souladu s článkem 38 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele – konsolidované znění ze dne 23. ledna 2019, Sb. z. 2019, č. 134, s pozdějšími změnami):
-
Ve které je předmětem plnění věc nevyrobená podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb; To znamená, že neexistuje povinnost přijmout vrácení zboží vyrobeného na objednávku spotřebitele nebo na žádost spotřebitele upraveného, včetně personalizovaného produktu s gravírováním nebo malbou.
-
XI. VRÁCENÍ PENĚZ ZÁKAZNÍKŮM
-
Internetový obchod neprodleně vrátí peníze v případě:
-
Zrušení objednávky nebo části objednávky (v tomto případě je vrácena celá nebo část hodnoty objednávky) zaplacené předem před jejím provedením;
-
Vrácení zboží v důsledku odstoupení od smlouvy;
-
Uznání reklamace a nemožnosti opravy poškozeného zboží nebo výměny za nové a absence dalších dohod.
-
-
PRIV provádí vrácení platby pomocí stejného způsobu platby, jaký použil zákazník při nákupu zboží, pokud zákazník výslovně nesouhlasí s jiným způsobem vrácení, který pro něj není spojen s žádnými náklady.
-
Internetový obchod provede vrácení platby v souladu s lhůtami vyplývajícími z absolutně závazných právních předpisů.
XII. OSOBNÍ ÚDAJE
-
Podáním objednávky v Internetovém obchodě prostřednictvím webové stránky priv.cz a prostřednictvím mobilní aplikace PRIV (v okamžiku přijetí těchto Pravidel) zákazník vyjadřuje souhlas se zařazením svých osobních údajů do databáze zákazníků PRIV a jejich zpracováním pro účely provedení smlouvy. Poskytnutí osobních údajů zákazníkem je dobrovolné, avšak nedostatek souhlasu se zpracováním osobních údajů znemožňuje provedení objednávky zákazníka.
-
Zákazníci Internetového obchodu a ostatní uživatelé webové stránky priv.cz a mobilní aplikace PRIV mají možnost dobrovolně vyjádřit souhlas s přijímáním obchodních sdělení od Internetového obchodu ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Zákazníci, kteří jsou uživateli mobilní aplikace PRIV, mohou využívat funkcionality mobilní aplikace PRIV – zobrazování aktuálních oznámení přímo na obrazovce mobilního zařízení (oznámení „push“) po dobrovolném vyjádření souhlasu s přijímáním oznámení „push“ prostřednictvím mobilní aplikace PRIV.
-
Osobní údaje získané prostřednictvím webové stránky priv.cz a mobilní aplikace PRIV jsou chráněny v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně údajů), dále jen „GDPR“, způsobem znemožňujícím přístup k nim třetím osobám. Správcem osobních údajů je PRIV s.r.o. se sídlem v Plzni, ul. Hálkova 1237/52, 301 00. Zákazníci mají právo na přístup a opravu svých osobních údajů a jejich výmaz. Údaje budou sloužit účelům v souladu se souhlasem poskytnutým zákazníkem, tj. k provedení objednávky, a v případě souhlasu s přijímáním obchodních sdělení k zasílání takových sdělení.
-
V případě, že zákazník zvolí platbu prostřednictvím systému:
-
Autopay, jeho osobní údaje jsou předávány v rozsahu nezbytném pro provedení platby společnosti: Autopay s.r.o. se sídlem v Praze.
-
Platební kartou prostřednictvím internetového platebního systému společnosti First Data. Realizace objednávky probíhá po autorizaci platby v systému operátora. Bezpečnost transakce je zajištěna technologiemi PCI DSS, SSL, 3D Secure.
-
-
Po výběru zboží, které si zákazník přeje zakoupit prostřednictvím Internetového obchodu, informační systém provozující Internetový obchod předloží zákazníkovi informaci o ochraně osobních údajů v souladu s přílohou č. 1 těchto Pravidel a text těchto Pravidel. V případě, že zákazník přijme text těchto Pravidel a vyjádří souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro účely provedení procesu objednávky zboží, zákazník zaškrtne (kliknutím) první a druhý čtverec formuláře „prohlášení zákazníka Internetového obchodu PRIV“ v souladu s textem uvedeným v příloze č. 1 těchto Pravidel. Zaškrtnutí obou výše uvedených čtverců je dobrovolné a nedostatek přijetí Pravidel nebo nedostatek souhlasu se zpracováním osobních údajů je považován za odmítnutí podané objednávky (nedochází k uzavření smlouvy o prodeji ani provedení objednávky). Teprve po zaškrtnutí zákazníkem formuláře přijetí Pravidel a formuláře souhlasu se zpracováním osobních údajů – systém provozující Internetový obchod vyzve zákazníka k zadání osobních údajů nezbytných k uzavření smlouvy o prodeji a provedení objednávky. Zákazník má také možnost zaškrtnout třetí čtverec (souhlas s přijímáním obchodních sdělení elektronickou cestou), avšak zaškrtnutí tohoto souhlasu je dobrovolné a nedostatek zaškrtnutí tohoto formuláře neznemožňuje provedení objednávky.
-
Zákazník má také možnost vytvořit si účet zákazníka, tj. zadat osobní údaje zákazníka, které budou automaticky uloženy v informačním systému PRIV, spolu s údaji o dosavadních transakcích, stavu provedení aktuální objednávky. Přístup k účtu zákazníka je chráněn přihlašovacím jménem a heslem vytvořeným zákazníkem během procesu registrace. Vytvoření účtu zákazníka znamená, že není nutné vyplňovat údaje zákazníka při každém pokusu o podání objednávky (systém automaticky načte údaje zákazníka uložené v účtu zákazníka), avšak znamená to zadání údajů zákazníka, které budou uloženy v informačním systému PRIV. Zadání údajů sloužících k vytvoření účtu zákazníka je dobrovolné a vytvoření účtu zákazníka je možné až po přijetí zákazníkem (elektronickou cestou) prvního a druhého čtverce formuláře „prohlášení zákazníka Internetového obchodu PRIV“ v souladu s textem uvedeným v příloze č. 1 těchto Pravidel. Zaškrtnutí obou výše uvedených čtverců je dobrovolné a nedostatek přijetí Pravidel nebo nedostatek souhlasu se zpracováním osobních údajů je považován za odmítnutí vytvoření účtu zákazníka. Teprve po zaškrtnutí zákazníkem formuláře přijetí Pravidel a formuláře souhlasu se zpracováním osobních údajů – systém provozující Internetový obchod umožní vytvoření účtu zákazníka. Zákazník má také možnost zaškrtnout třetí čtverec (souhlas s přijímáním obchodních sdělení elektronickou cestou), avšak zaškrtnutí tohoto souhlasu je dobrovolné a nedostatek zaškrtnutí tohoto formuláře neznemožňuje registraci účtu zákazníka.
XIII. MOBILNÍ APLIKACE PRIV
-
PRIV může umožnit zákazníkovi bezplatné stažení mobilní aplikace PRIV na mobilní zařízení zákazníka z internetových obchodů s mobilními aplikacemi, zejména:
-
Google Play / Play Store – pro mobilní zařízení s operačním systémem Android;
-
Apple App Store – pro mobilní zařízení s operačním systémem iOS.
-
-
Používání mobilní aplikace PRIV stažené z jiného zdroje než uvedeného v odst. 1 výše zákazníkem je spojeno s rizikem narušení integrity mobilní aplikace PRIV a připojení k škodlivému softwaru, což představuje ohrožení bezpečnosti mobilního zařízení zákazníka a uložených dat.
-
Pro používání mobilní aplikace PRIV by zákazník měl:
-
Seznámit se s těmito Pravidly a informacemi o mobilní aplikaci PRIV poskytnutými v rámci internetových obchodů s mobilními aplikacemi uvedenými v odst. 1 výše;
-
Stáhnout mobilní aplikaci PRIV z jednoho z internetových obchodů s mobilními aplikacemi uvedených v odst. 1 výše;
-
Nainstalovat mobilní aplikaci PRIV na mobilní zařízení zákazníka podle pokynů zobrazených po spuštění procesu instalace nebo poskytnutých internetovým obchodem s mobilními aplikacemi uvedeným v odst. 1 výše.
-
-
Mobilní aplikace PRIV se připojuje k Internetovému obchodu prostřednictvím internetu.
-
Zákazník může kdykoli odinstalovat (odstranit) mobilní aplikaci PRIV ze svého mobilního zařízení pomocí nastavení tohoto mobilního zařízení.
XIV. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
-
Smlouva o prodeji je uzavírána mezi zákazníkem a PRIV v českém jazyce a podléhá českému právu. Uložení, zabezpečení a zpřístupnění podstatných ustanovení uzavírané smlouvy probíhá předáním zákazníkovi, přijetí objednávky ve formě e-mailu a faktury VAT zaslané spolu se zbožím, která obsahuje všechny prvky požadované daňovými předpisy, včetně údajů o prodávajícím a kupujícím, zboží, ceně, množství zakoupeného zboží. Přijetí těchto Pravidel zákazníkem, který je zároveň spotřebitelem, je rovno podání žádosti o vystavení faktury dokumentující prodej.
-
Pro používání služeb Internetového obchodu je zákazník povinen zajistit si přístup k internetu a používat zařízení a software nezbytný pro zobrazování webových stránek.
-
Tato Pravidla neomezují práva přiznaná spotřebitelům platným právním řádem České republiky.
-
Všechna práva k fotografiím a videomateriálům zveřejněným na stránce priv.cz náleží společnosti PRIV. Je zakázáno jejich použití na jakémkoli poli exploatace.
-
Tato Pravidla platí od 14. března 2023. V případě objednávek podaných před datem uvedeným v předchozí větě platí Pravidla dostupná na odkazu: https://priv.cz/pravidla-stare.